Archiwum 17 lutego 2011


lut 17 2011 fotograf
Komentarze: 3

dłuższy czas ujawniania. ¦ Skontrolować wartości tonu, spojrzenie po wszystkich związkach w łańcuchu – temat i kontrast oświetlenia; filtracja; soczewka i obrazując warunki; kontrast filmu i ziarno; dokładność ujawniania; rozwój; redukcja, wzmocnienie lub maskując; powiększając warunki; bądź w druku materialny i techniki podobne ‘wystawiając; jak również końcowe obejrzące warunki. Pracując cyfrowo, uznają chore efekty z ponad / underexposure i nadmierny zasięg kontrastu. ¦ Typowo, zależny zasięg jasności jest sprężony jako rejestrowany na przeczącym, specjalnie tonach cienia. To rozszerza znów do jakiegoś stopnia (specjalnie w ciemniejszych tonach) , kiedy jest drukowany. Quadrant wykresy udowadniają znaczenie poprawnego ujawniania – częściowo na palcu krzywej filmu – zrobić właściwe użycie pełnego zasięgu tonu papieru. Oni również są użyci w cyfrowym obrazowaniu dla kontroli tonu przez obrazujący łańcuch. ¦ Spróbuj dostawać twój zależny zasięg jasności w rozsądnych ograniczeniach na pierwszym miejscu przez troskę ponad oświetleniem.

narcyzfotograf : :
lut 17 2011 zdjęcia
Komentarze: 3

Wynagrodź ekstremalny kontrast przez zredukowany rozwój filmu (ale przesadny, twoje przeczenia będą zbyt płasko, by być w druku dobrze). Bieg ujawnianie i rozwój do twoich własnych warunków druku. Ponad- lub niedoświetlone przeczenia nie są ‘fit’ jakimś papierem. Możesz zmanipulować tonalnym zasięgiem twoich obrazów cyfrowo. ¦ Ton może zostać skontrolowany w innych scenach cyfrowego obrazującego łańcucha. Funkcja transferu cyfrowego obrazującego urządzenia jest równoważna charakterystycznej krzywej fotograficznych materiałów i to opisuje odpowiedź urządzenia do zależnej luminancji. ¦ Jakiś pojedynczy lekki pomiar odczytuje ustawienie aparatu fotograficznego, które powiela tę część tematu, ponieważ średni-zszarzeć. Dostajesz największą informację ujawniania od kilku miejscowych czytań obszaru. Oddzielnie czytanie najważniejszych wydarzeń i cieni pokazuje, czy zależny kontrast jest w zasięgu filmu. To ostrzega ty , zrekompensować, żeby przez świecenie napełniasz-w lub dostosowany rozwój lub zaakceptować stratę szczytu lub dna

narcyzfotograf : :
lut 17 2011 foto
Komentarze: 4

prostu zostawić przeczących na miejscu i fotograf łódź  trzymasz gruby papier kalki około 3 cm pod soczewką. To wspinaczki światło wystarczająco dla papieru w powiększającej sztaludze, by otrzymać nawet oświetlenie. Spróbuj dawać około 10–20% z poprzedniego ujawniania. Aby zwiększać kontrast druku zasięgu płaskiego tonu przeczącego, zrobić jakąś zmianę, która utwardzi źródło światła powiększalnika. Zmiana od Cyfry 8.19 Zostającego zredukowanym efektywną wielkość lampy w powiększalnik skraplacza lamphouse – daje twardsze oświetlenie i bardziej contrasty jest w druku. KONTROLA TONU STRESZCZENIA 177 8 dyfuzor do głowy skraplacza. Lepszy nadal, zmiana na powiększalnik skraplacza z lampą punkt źródła. Alternatywnie możesz stwardnieć w górę regularna opalized lampa z dziurą w nieprzezroczysta folia (Cyfrze 8.19), ale upewniasz się twój przeczący nadal równo jest oświetlony – możesz musieć podnosić lub obniżyć lampę. Wiele bardziej przyćmionego obrazu będzie musianego, by zostać wynagrodzony dla przez szerszy otwór soczewki lub

narcyzfotograf : :